Crossfit Östersund

Hej!

Som jag sagt i tidigare inlägg här på bloggen så har jag fått hjälp inom min cykelträning genom att jag blivit värvad till Fuji Racing Team och får hjälp av Egons Cykelaffär här i stan. Det är ett samarbete som pågått i ett par veckor nu och jag är riktigt nöjd.

Jag tänkte berätta om ett annat samarbete som faktist på gått längre än så. Det är samarbetet jag har med Crossfit Österusund som började redan i sluet av april. Crossfit Östersund hjälper mig med funktionell och explosiv styrketräning. Det känns riktigt bra att få hjälp av kunniga tränare inom styrkeområdet, och jag tror att den typen av styrketräning kommer öka min prestation i skidspåren!

Crossfit Östersunds lokal ute på Frösön här i Östersund! 

Ett intressant och roligt tecken på kvalitén på Crossfit Östersund är att 25-kilosvikterna som användes på OS i London 2012 nu används här. Fråga mig inte hur dom lyckats få hit dom. Nu används dom för att göra mig starkare och snabbare! 

Stort tack för all hjälp! Nu, och i framtiden!
Känns skönt att det finns dom som tror på mig!

Ha det bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0