DEN 22a DAGEN

Imorse vid frukostbordet sa jag att "Jag orkar fan-i-mej inte träna idag" men det fungerar ju inte riktigt så i den här branschen.

Dagens förmiddagstur blev på 3timmar. Där även bestigning av Hochfelln ingick. Jag är nöjd att jag drog mig ut på det här passet i alla fall eftersom att det var en väldigt cool utsikt uppe på toppen med:

 Tyska låglandet som utsikt åt ena hållet  

Och:
De maffiga alperna så långt ögat når som utsikt åt det andra hållet!

Jag måste erkänna att jag haft jobbigare träningsväder i oktober än detta, helt grymt! Man kommer på sig själv sitta och klaga vid frukostbordet över att man ska få gå ut i naturen i bara linne och en väst i Oktober! I Oktober! 

Så Nej, jag tar tillbaka det jag sa imorse illa kvickt! Och njuter istället! 

Som rubriken skvallrar om är det här min 22a dag utomlands. Idag är det tisdag, måndagen för tre veckor sedan reste jag ifrån Sverige. På Torsdag bär det av hem efter den här ganska långa resan. Vi ses då Sverige! 



Kommentarer
barbro

En sån utsikt får man inte missa. Bra jobbat.

2013-10-15 @ 21:19:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0