TA VARA PÅ AUTOMATIKEN

Dagens förmiddagspass var det första passet den här veckan utan någon som helst nederbörd. Inte en droppe regn. Det gjorde att passet blev ganska behagligt och skönt faktiskt.

Dagens pass går inte att jämföra med gårdagens intervaller i konstant regn som var bedrövligt jobbigt men dock jävligt effektivt och bra kvalité. Eftermiddags träningen igår var en löptur i konstant regnande det med. Så eftersom att förmiddagspasset idag va så skönt med inget regn så betyder det straffträning med skivstången i eftermiddag. Hårt som fan,.. Hoppas på riktigt grisigt väder tills nästa träningsdagar så man slipper straffträningen, för två saker man alltid ska ha i åtanke är:

- ju sämre väder och ju tyngre det är att över huvudtaget att ta sig fram ju hårdare blir träningen, per Automatik(mitt favoritväder: en dags snöande ca 3dm snö, följt av 3 dagars regnande)

- ju smutsigare och fulare du känner dig ju hårdare blir träningen, per Automatik (mitt favorit utseende: 3veckor utan någon tillgång till rakhyvel följt av 2timmar kvalitetstid på myr)

Det är faktiskt inte mycket saker man får automatiskt här i livet,

Dagens höjdpunkt kommer i vilket fall bli grabb-hänget ikväll då vi ska se Gefle krossa ÖSK

Kram på er!



Kommentarer
Malin

Är det en tjejgrej det här med att man vill vara snygg när man ska ut och träna? Jag vill alltid ha fina träningskläder och en fin friidrotts-flät-frisyr... Haha, fast det betyder ju inte att jag tränar sämre, för min del :)

2012-08-24 @ 23:01:25
URL: http://malindahl.blogg.se/usa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0