TORSBY - MEDALJFABRIK

Imorgon flyttar jag till Östersund. Har inte orkat kolla i flyttlådorna som jag hade med hem från Torsby men idag tittade jag ner i en av lådorna och hittade en lite plastpåse med tungt material i, lät liksom metalliskt när man tog upp den. Det var resultatet från min tid i Torsby som låg i den.

Nu när jag tänker tillbaks så har jag faktiskt haft en liten framgång i de svenska mästerskapen faktiskt:

7 individuella SM-Guld
5 individuella SM-Silver
3 individuella SM-Brons

2 stafett Guld
1 stafett Silver
1 lag Silver

Troligtvis mamma som städat så medaljerna har hamnat i en påse i en kartong. Hon tycker väl inte man ska leva på gammal meriter,... Och jag håller med henne,

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0