TISDAG

Temperaturen vid frukostbordet idag var 0grader ute och 22grader inne. Förmiddagspasset bestod av cykling till Hofvallen där uppdraget från tränarna var att: "springa sju och ett halvt varv (3000m) på löpbanan så fort du bara kan"

Senaste gången jag sprang 3000meter var några dagar innan rullskidskytte SM. Idag var jag fem sekunder från tiden jag sprang på då. Så formmässigt ligger jag alltså fem sekunder efter den formen jag hade bara dagar innan Rullskidskytte SM, så det känns bra.

Eftermiddagspasset var ett skönt styrkepass där det märktes att man lyft lite skrot i somras i alla fall, pers i både chins och dips :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0