Militär-utbildning

Hej hej!

Dagarna rullar på!

Senaste fem dagarna har jag varit på Livgardet i Kungsängen och på börjat min befattningsutbildning inom det militära. Ni som följer mig och min blogg vet att jag även är med i det militärlandslaget och i och med det gör en militär övning eller utbildning per år.

Min ständige vapendragare i militära sammanhang var självklart med, David Larsson

Vi har hunnit med träning på livgardets löparbanan!

Självklart träning på livgardets militära hinderbana också!

Efter långa dagar i lektionssal och andra övningar på utbildningen så blev träningspassen på kvällarna extra tuffa och extra givande!

5 dagar gjorda av utbildningen och dom sista 5 dagarna genomförvi igen om cirka 10 dagar. Där i mellan hänger jag i Östersund och fortsätter min träning och uppstarten av denna säsong, som snart faktiskt inte är en uppstart längre utan sommar säsongen med all träning som det innebär är ju faktiskt igång! 

Ha det bra ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0