Inte riktigt som jag tänkt mig

Hej! 
 
Våren, sommaren och hösten har nu snart passerat och denna försäsong har inte allt riktigt gått som jag tänkt mig.
 
En överansträngnings skada från i vintras har försvårat min träning under våren och efter rullskidskytte SM i år har all min kraft och tid gått åt till rehab-träning och träning med en sjukgymnast. Så sensommaren och hösten har det blivit otåliga vändor i simbassängen för min del.
 
Nu efter osaliga veckor av rehab-träning har jag varit på läger i norra Finland med militärlandslaget och tränat på snö och nu sista veckan innan säsongspremiären ligger jag på lägger på Vålådalens Fjällstation. Det är fortfarande en bit kvar för att va helt återhämtad från skadan men allt går år rätt håll. När man inte kan genomföra den träningen man tänkt sig så får man lite distans till sin idrott och kan kanske se saker från en annan vinkel och jag hoppas jag får lärdom av denna tuffa period 
 
lite ögonblicks bilder från försäsongen:
 
Vår-träning i Vålådalen 
 
De klassiska Pyramiderna i Vålådalsfjällen 
 
Vålådalen fjällstation 
 
 Provade på lerduveskytte under miltärlanslagets vår-läger i Boden. Visade sig att man hade talang i det också
 
Jag och Linus kör ett hårt styrketränings-pass på militärlandslagets läger inför rullskidskytte SM 
 
Rullskidskytte-SM, Sollefteå 
 
Första gången på snö i år efter rehab-träningen, 10dagar i norra Finland, Muonio
 
 
/Fristedt 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0