Gamla goda Sverige

Hej hej! 

Det kan vara av ren och skär avundsjuka men; folk åker till Kanarieöarna, Mallorca och Italien på cykel läger men tacka vet jag dom svenska fjällen. 

Jag befinner mig för tillfället i Vålådalen som är en del av Åre-fjällen. Troligtvis är jag väl bara avundsjuk på alla som är utomlands på sina cykel-läger men jag måste säga att kvällens fjälltur på cykel var verkligen kanon för både benen och sinnet!

Härlig utsikt !

Soligt och fint !

Snön ligger fortfarande kvar på sina ställen 

Efter denna helg här uppe i fjällen väntar en vecka i Östersund med både styrke-tester och Max syreupptagnings-test.
Ha det bra ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0