SÄSONGEN 2012-2013 PÅ GÅNG!

Nu är säsongen 2012-2013 officiellt igång i och med Rullskidskytte-SM tävlingarna som var i Sollefteå i helgen.

Blev ett sm-guld och ett sm-silver för min del samt total seger i Swenor Rullskidskytte Cupen. Så måste säga att jag är nöjd med helgen och nu börjar faktiskt säsongen ta fart och perioden med sommar träning är slut om ca 10-12dagar då vi går in i Septeber och jag ska bosätta mig i Östersund och börja studera på universitet där. Följ mig här på bloggen om ni vill se vad jag har för mig om dagarna.

Som sagt så har denna säsong nu dragit igång och det betyder att bloggen också kommer dras igång på riktigt!

Bild från segrarna i Cupen!

(Carl-Johan Bergman, Björn Ferry, Henrik Fristedt, Åsa Lif, Anna Wikström)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0