Speaker!

Hej igen bloggen ! :):)
Lämnade in min käraste iPhone till Telia för att jag slog sönder skärmen på den, så jag har fått känt på ungkarls livet på riktigt den senaste veckan här. Har varit helt underjorden när det gäller internet, Facebook och blogg. Missat födelsedagar,skolarbeten o massa saker, men man får skylla sig själv när man förlitar sitt liv till sin älskade iPhone.

Har i alla fall hunnit göra mitt andra "gig" som Speaker under den här veckan :) karriären börjar ta fart nu och jag ser fram emot fler "gig", har i alla fall Valborgsruset och Stjerneskolans orienterings mästerskap på mitt CV nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0