SMÄRTA

Hey Bloggen !

Gårdagen va en låååång dag, men framförallt smärtsam.

Sjukt hårda intervaller på förmiddagen, körde med Simon "Kungen" Hallström, han va skoningslös, grabben är bland det värsta jag varit med om.

Gjorde en mycket oskön vurpa på rullskidorna så efter passet kunde jag inte bestämma mig för om det var smärtan från vurpan eller mjölksyran som jag ville börja grina över.

Dagen fortsatte med en liten liten operation på hälsocentralen för en klämskada som jag lidit av någon vecka nu. När bedövningen 3 timmar senare gått ur så var det dags för det andra passet. Stavgångs-intervaller för mig själv ute i skogen, rätt åt mig,

Avslutar med några ord som jag tror mer på än tio-guds-bud,

"Lite smärta är bara skönt det"

"Smärta är vekhet som lämnar kroppen"

"Smärta är en förhöjd känsla av njutning"


Bilder från operationsbodet och skrapsår som inte va så skönt i duschen efter träningarna. .

.

.

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Henrik Fristedt

Elitsatsande skidskytt

RSS 2.0